fredag 30 mars 2007

Fredag och discodax

Japp idag är det fredag. Skönt med lite helg.

Marion (dottern) har haft kalas för kompisarna idag. Det blev disco i lokalen.
11 barn men som lät som tre gånger så många fler. Men dom hade kul som bara den.
Tror att hon är nöjd med sitt kalas. Hon somna som en stock nu ikväll iallafall!!!

Annars har jag mest jobbat idag, varit hemma och ordnat med Marions kalas.

Efter kalaset stannade Lasse och barnen på en kopp kaffe och lite snack. Alltid trevligt!

Nu är det faktiskt dax att gå och lägga sig. Det är ju ett kalas till imorron, då kommer dom vuxna och några barn till.

Hoppas att alla har haft en lika trevlig fredag som jag.

Bilder ska jag försöka lägga in vid ett senare tillfälle (vet inte riktigt hur man gör ännu).

Ha det så bra alla.

kram Sanna

2 kommentarer:

Pia sa...

vad kul att det gillades med discokalas. :-) Tack för fikan i dag och jag är glad över att marion gillade presenten. Båda barnen somnade som stockar i bilen på vägen hem så då slapp jag höra på skrikandet i alla fall...

Lasseter sa...

Hej!
Japp det var en knongrej med discot,tack åxå för kaffestunden efteråt,alltid trevligt att träffa er med.