tisdag 28 augusti 2007

Halloj där

Ja då har man blivit ett år äldre. Inte för att jag känner mig äldre men på pappret visar det att man har nått ålderna 32. Härligt härligt
Födelesedagen spenderade jag på mitt jobb. Hade den härliga turen att jobba 9.30-19 denna dagen.
Hade lite kaffe för mig i kollonin dagen innan. Tack till dom som kom. Det var trevligt att ni tittade in.
Helgen har spenderats i kollonin. Det var nog sista helgen vi sov där. Det börjar bli lite kallt om nätterna. Vi har ju inte införskaffat oss element ännu, så vi använder värmefläkt.
Linda och Sebbe hade kalas. Tackar för det!!! Supergod mat och dricka och gott sällskap.
Annars har jag mest målat och krattat ihop en massa äpplen som har trillat ner!! Är lite trött på dessa äpplen, men träden ska som sagt bort, så man kan ju stå ut.
Idag så väntar jobbet, blir nog en lugn kväll i dag också.
Sen är det hemmet som väntar. Ska bara slappa ikväll. Skönt.
Kanske jag monterar lite stämplar som väntar. Jaja vi får se om det blir nåt av det.
ha det gott allihop så hörs och störs vi.
kram Sanna

5 kommentarer:

Pia sa...

grattis än en gång vännen, synd att jag jobbade hela helgen för annars hade jag gärna velat se er koloni.

Anonym sa...

Kollon kommer att stå kvar så jag får titta in en annan dag. Visst hade jag sagt att vi skulle komma men barnen behövde skor och byxor eftersom dem de hade var för små och hissa halvflagstång e inte kul för en 11åring

Sonja sa...

Grattis i efterskott:)) 32 år... rena barnarompan ju, tihihi! Hoppas du hade det gott när du var ledig iaf! Annars är ju äppelpaj ruskigt gott... tänkte på alla äpplen du får sopa undan (men jag vet, när dom bara förökar sig på marken så kan det bli lite väl...)

Ha de', Sonja

Anonym sa...

Tack själv vännen för helgen i kollen och tack för den fina presenten helt klart perfekt.
Tack för fikan i kollen dagen efter det var trevligt och du känner ju mig jag går inte gärna miste om att spendera några eller många timmar med er vännen.
Många kramar och grattis än en gång vännen.

Storstadslivet efter 40 sa...

annettesida.blogspot.com e min nya blogg