onsdag 4 april 2007


Ja då är det onsdag. Skönt nu är snart arbetsveckan slut och påsken närmar sig och med det så innebär det långledigt!!

Läkarbesöket gick bra igår och doktorn kunde inte se några cellförändringar. Härligt att höra, nu ska man bara vänta in provsvaren. Men jag är possitiv och litar på att det inte är nåt.

Jag var en snabb runda på jobbet igår fast jag var ledig. Hade köpt lite tulpaner och påskliljor till matsalen. Var ju tvungen att lämna dom och hjälpa till så att dom kom i vatten och så. Marion var med där. Duktigt bortskämd är hon på mitt jobb!!

Var även en liten runda på Scraproom och hittade lite grejor. Saker som man bara måste ha.....(nån som varit med om det förrut??)

Idag har det varit fruktansvärt lugnt på jobb, inte många gäster alls. Men dom kommer väl på tisdag när all ledighet är slut. Då blir det nog full rulle igen.

Nu ska jag hålla kväll och kanske montera lite stämplar, några från mässan och alla fina hÄnglar som kom i lådan.

Ha det gott, igelkott.

kram Sanna

1 kommentar:

Pia sa...

Sååå skönt att det inte syntes några förändringar hos doktorn.. massor med påskkramar till dig vännen!!