måndag 9 april 2007


Japp då har hela helgen bara precis flugit förbi....
Nja inte riktigt.
Påsken har varit lugn och skön.
På långfredagen så vårstädade vi våran balkong, härligt med en vårig balkong.
Påskafton så var vi och promenerade på Fredriksdals Friluftsmuseum med Anna och barnen. Sen hem till oss för att avnjuta en härlig påskmåltid.
Påskdagen gick åt till att vara hemma och slappa, en liten runda till väla blev det visserligen. Måste ju ha ett halsband till katten, han hoppar ju ut från balkongen nu!!
Senare på kvällen så kom Linda och Lasse med barnen. Fikade lite och hade allmänt trevligt. Barnen lekte och sjöng i karoekemaskinen.
Och idag har jag och Marion varit hos Linda och Lasse. Jag och Linda scrappade medans barnen lekte. Tack för en trevlig pysseldag Linda. Det blev en layout på min kära dotter Marion när hon
var på Lucas barndop.

Sen det andra är ett grattiskort till en som ska fylla 50 år.

Jag är faktiskt nöjd med bägge min alster!















Det är nog det som har hänt dessa lediga dagar. Jag har iallafall njutit av ledigheten.

Nu ska jag ta och fixa till det sista på middagen.
Kåldolmar med kokt potatis och sås. Mmmmm så gott!!

Ha det så gott alla som tittar in.
kram Sanna.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för en trevlig dag vännen, dina alster blev jätte bra och jag fick ju stämplat upp en del motiv :).
Känns även bra att du sparka igång mig med mitt bröllopsalbum.
Tack ännu en gång
många kramar

Pia sa...

jättefina alster du gjort!!