söndag 18 november 2007

Balen har varit.


Nu har balen gått av stapeln. Oj oj oj vad trevligt det var!

Massor av god mat och dricka. Mycket folk!
Det var en mycket lyckad kväll.
Jag kände mig som en prinsessa hela kvällen. Vad härligt det var.

Jag har fotograferat en del. Ni får se lite grann. Jag hoppas att det kommer in fler bilder i min e-låda. För att det fanns inte en enda bild på mig och Olle tillsammans. Lite trist, kan jag tycka. Men man kan ju hoppas att det var nån som lyckades fota oss två.
Lite bilder kommer här.

Till vänster: Mina fina naglar!



Till höger är lilla jag. Ledsen att jag inte ser så glad ut., Men jag är jätteglad! Är jättenöjd med hår och smink!








Till vänster så ser ni hur håret såg ut bakifrån.
Det var inte så kul att plocka ut alla hårnålarna!!
Just här så sitter jag och försöker få på min skorna.



Jag och Linda blir fotograferade av Olle. Lite mörk bild bara. Men annars en bra bild på oss två. Ska hitta en till lite snabbt nu bara......

Linda var så superfin i sin stass!!

Här är vi igen. Lite ljusare bild.
Kollade snabbt igenom bilderna. Det finns inte en enda ensambild på mig i helkropp på .
Men det kanske dyker upp det med.
Man vill ju ha så många bilder som möjligt men ändå så tycker man att man fattas.
Jaja man kan ju inte få allt här i världen.









Jag avslutar med dom klassiska orden: vad är en bal på slottet???
Jo alldeles underbar.
Kram Sanna

3 kommentarer:

Lasseter sa...

Japp visst var den det,och gissa vad......jodå,vi har bilder på er,bra va!?;-)
Vi ses Ha´t gött
Lasse

Anonym sa...

Vilken fin klänning och kvinnan i den också, du var jättefin håret, ibland skulle jag vilja ha långt hår....*ler*

//Jozebelle

Storstadslivet efter 40 sa...

Fina kort på er två men jag saknade olle i uniform
Kram syrran