fredag 9 november 2007

Oj oj oj....

Det var längesen jag uppdaterade här.
Pysslat har jag inte speciellt gjort. Har inte hittat suget riktigt. Nåt litet kanske det har blivit, men men.
Annars har veckorna späckats med arbete och dotterns tvärflöjt, ensembleträning och sånglektioner. Ja ja man får ju tiden till att gå iallafall.
Där imellan så försöker man umgås med familjen och nån kär liten vän. Jag gör mitt bästa för att försöka hinna med allt, men tyvärr så hinner man inte allt! Skulle vilja träffa mina vänner lite oftare, men det är svårt när man jobbar heltid+. Jag gnäller inte, jag älskar mitt jobb och allt mitt ansvar.
Idag så ska jag till min systeryster och pyssla och mysa lite. Ska bli så härligt! Förhoppningsvis så har jag några trevliga alster att visa upp efteråt!
Vi mår iallafall bra här hemma. Man får ju vara glad för hälsan!
Snart får vi förhoppningsvis lite mer tid över. Man behöver ta hand om sina nära och kära.
Har kollat över alla helger som är kvar detta året och har kommit på att första helgen som det inte är nåt planerat ännu är i januari. Kul va??
Jag kommer att uppdatera med min alster en annan dag. Nu måste jag packa alla mina scrapsaker, och det gör man inte i en handvändning precis.

kram Sanna

1 kommentar:

Pia sa...

jag saknar dig också, visst vill jag fika med dig ngn dag... Dagarna bara flyger iväg här och du verkar ju bokad upp över öronen...
Kram Pia