onsdag 6 februari 2008

Hej alla.
Nyss hemkommen från jobb. Puh trött man är efter att jobbat nästan 10 timmar efter en veckas semester!! Men det är bara att bita ihop och göra det bästa av situationen. Hade iallafall trevligt på jobbet.
Uppdaterar här med lite scrappat.

Här är jag. Tack Martina för inspiration och papper. Ja....allt utom fotot har goa Martina sponsrat med.
En lila Lo på Marion. har svårt för att scrappa i lila men det gick väl.
En glad Marion. Enkel Lo men jag gillar den.

En till på Marion. efter skissen på fredagsträffen på Scraproom.

min kära vän Linda! Bilden är tagen när det var Halloween party hos dom. Goa och glada var vi!!
Tack för titten.
Nu är det dags för den lokala regnskuren.
kram Sanna

7 kommentarer:

Pia sa...

vilka jättefina layouter du har gjort vännen,,, superflott!! Själv har jag knåpat ihop tre till i kväll, men dessa var också utmaningar så jag får väl vänta lite lite innan de läggs ut i min blogg...

Sonja sa...

Suveräna bilder på din dotter, ja på dig med:))
Snyggt jobbat!

Kram Sonja

Anonym sa...

Vilken jättebra bild på dig! Häftigt beskuren! Och vrålläckra LO:s, tack för att du visade dem!

Cattis sa...

Vilka härlig sidor!! Och gillar verkligen fotot på Marion som du har scrappat två ggr, underbart!


http://kathis.blogg.se/

MissMian sa...

Tack tack tack för den underbara RAKEN!!! Jag blev superglad!!! Lovar att allt kommer till användning!!!

Alexandra Lindgren sa...

vilka läckra layouter!
gillar dem verkligen jättemycket, kul att du scrappade samma foto två ggr.

Anonym sa...

Jätte fina Lo:s du har gjort. Ha en bra dag.
Kram