onsdag 12 mars 2008

hoppla vad längesen



Hej hej alla som tittar in.


det var längesen jag var här inne och skrev.

Man jobbar mest! Jag och familjen mår bra. Jag har haft en släng av influensan, men det var då det.

Lite pysslat har det ju blivit. Kommer att uppdatera med det alldeles i dagarna.

Jag går mot två lediga dagar här nu sen ska man ju jobba hela helgen.

Nu är jag trött och ska snart in i duschen. Tidig sänggång för mig.
Ska lägga in lite av mina alster imorgon. Ett litet smakprov av vad som komma skall kan ni få här. Det är min lilla dotter (som förövrigt inte är så liten längre)
En nyårsafton när vi skulle ta familjefoto, Marion skulle tvunget ha det på sitt lilla vis.
Men visst blev det fint.
kram Sanna

5 kommentarer:

Lisbet sa...

JAPP DETTA BLEV JÄTTEBRA. Kul att du använder knappar också - gillar rött så den är snygg.

Alexandra Lindgren sa...

hehe, knasig dotter! mycket fin layout :P

Anonym sa...

tack för besöket och kommentaren i min blogg! :) Alltid kul att kunna göra ett "återbesök"! Hoppas du får några sköna dagar att vila ut dig på innan jobbarhelgen! Härliga LOs du har! :P Ha det gott! tjingeling!

Monika sa...

Jamen vad fin!!!

Ejris sa...

super fint o vilken cool posé hon intagit kram