torsdag 7 augusti 2008

Nu kommer uppdateringen.


Nu så kommer den uppdateringen som jag lovade.
Skapandet har suttit långt inne nu när det har varit sommar.
Men här kommer lite alster. Först ut är mitt lilla energiknippe.
Utgått efter en skiss av Moma. Mycket trevligt hon har bland sina skisser. Det blir nog inte sista gången jag utgår från hennes skisser. *Underbart*







Sen här har vi lilla Jag och Olle. Tagit i kolonin på midsommar -07.
Skulle lifta en från Missmian men vet inte om det blev så jättelikt. Gick mest efter hennes upplägg och sprudlande färger :)
Missmian är en fantastisk scrappare, ta gärna en titt inne hos henne.
Här är en liten detaljbild på blomman som jag blev jättenöjd med.
Blommor i tre lager och ett litet band och hjärtebrad. Glitterlim också så klart. Love it!!
Här nedan kommer lite kort som jag har gjort.
Har inte nåt speciellt favoritkort av dessa. Är nöjd med alla. Speciellt nöjd är jag över att jag har skapat lite.
Ha det så gott där ute i cyberspajset.
Skriv en rad när du ändå tittar in.
kram Sanna

6 kommentarer:

Anonym sa...

Energiknippe är helt underbar!! Ååå så fin!!
Vilken mysig kolonistuga ni har!! Ser härligt ut!! Förstår att ni tillbringar mycket tid där!! :-)
Hihi, det var ju jag som var din hemliga vän på AOS som jag såg bilderna på längre ner i bloggen! :-)
Kram Maria S *som tackar för fin kommentar i min blogg! *

Anonym sa...

Oj vad mycket fint=)

MissMian sa...

Åh vad fina!! Och jag sitter här och är bara handfallen och rörd över ditt fina beröm!! Tack så mycket!!!

Pia sa...

jättefina grejer du har skapat vännen!!

Anonym sa...

Såå fina lo.s & kort, du är riktigt duktig! =)

Kramen

Anonym sa...

Ohh så fina Lo´s och kort det var inne hos dig.
Tack för titten inne hos mig
Kram /Soffan