tisdag 5 augusti 2008

En tanke jag hade

Jag hade en tanke att jag skulle uppdatera här med lite nya alster. Men sen när jag kollade så hade jag inte skapat några nya LOs men några kort har jag ju gjort. Något har jag skickat iväg och resten har jag inte fotograferat.
Men jag kan berätta att jag har det bra här hemma. Ont i foten efter min kära systers fest. Blir några dagar på kryckor men det är nog snart bra hoppas jag.

Lovar att jag ska uppdatera med nåt nytt och fräscht i veckan.
Nu får jag ta och sätta mig och skapa något.

Kram Sanna

3 kommentarer:

Pia sa...

Vad kul det ska bli att se lite nya layouter här vännen. Hoppas du är bättre i foten!! KRam!

Storstadslivet efter 40 sa...

Jaja du ska bara klaga... fotproblemet e ditt eget fel.. Det var du som hoppade i poolen =)
Kram syrran

Anonym sa...

Så trevligt att hitta hit till din lilla blogg. Gillade skarpt ditt lilla energiknippe. Härliga färger du fått ihop.