torsdag 12 november 2009

godmorgon alla monsterdiggare=)

Sitter här, för mej, tidig morgon. Min kropp är ju inte så van att stiga ur sängen så tidigt. Men men vad gör man när man inte kan sova längre.
Jag mår toppen! Livet leker.
Nu är jag ledig i 4 dagar. Har lagt 2 dagars semester. Så idag så bär det av till Malmö Arena!=) Jag och Nina ska ner på Svensk Caters matmässa. Alltid skojsigt. Mycket nyheter och sen lite god mat och dryck. Lite senare blir det mer god dryck och dans. Trevligt trevligt.
Sen imorron har jag inte en aning om vad som ska hända. Tror att jag åker till mitt jobb en liten sväng och tar en kopp kaffe och pratar lite. Kanske det finns nåt kul på mässan som jag vill ta upp med min chef. Kanske min andra chef är där så kan man växla två ord där med. Även om det är skönt att vara ledig så saknar jag mitt jobb iallafall. Kanske bara jag som känner så, men sån är jag. Kan inte hjälpa det =)
Annars så ska vi hämta systerdottern, Moa, imorron. Hon ska sova hos sin favoritmoster!!
Nja egentligen så är det Marion hon vill sova hos.
Vi ska även till Mamsen och Papsen och käka lite mat imorron. Det ska bli trevligt. Det var liksom inte igår....
Helgen som kommer har jag inte en aning om vad som sker. Tar det nog lite som det kommer. Jag vet iallafall att jag ska köra en del ungar till fotbollsträningen på söndag.
Ha det gott alla<3

kram Sanna

1 kommentar:

Karolinssida sa...

Mat mässa det låter ju som nått för mig... Hoppas du får 4 trevliga och sköna lediga dagar... Kram!!