söndag 22 november 2009

hej hej alla
Här går livet sin lilla gång.
Man försöker hitta tid som vanligt...mellan gitarrspelning, fotboll och sång&dans.

Ja ja man får ju veta att man lever!! Skönt det med också.

Annars så jobbar man och står i. En förberedande tid på jobbet...snart kommer ett skollov och då har vi att göra. Härligt härligt.

Hoppas att jag får semester på juldagen iallafall=)

Det pysslas i vrårna här men tyvärr så glömmer jag att fota grejorna. Sorry! så jag har inte så mycket alster att visa upp. Men är man sugen på att kolla på vackra saker så ta en titt i min blogglista. Underbara skapare det finns där.=)


Är det någon mer än jag som längtar ofantligt till julen??? Oh jag ska nog pynta tidigt här i år. Allt kommer nog upp till första advent. Jobbar den helgen men kan nog tjuvstarta lite.

På med julmusik och dricka glögg. Mmmmm vad mysigt.

Julen är en underbar tid.<3>
Nä nu är det dags på att bita tag i planerna vi har för dagen. Vi ska bland annat gå på bio med Marion. Titta på New Moon. Spännande.

Ha en superduper bra söndag alla.


kram Sanna

Inga kommentarer: