söndag 11 april 2010

Bättre idag :)

Nu är det bättre. Saker och ting har sjunkit in. Man försöker att se det ljusa i det hela. Försöker intala sig att det kanske inte är så farligt. Det är inte ett lätt jobb får jag säga. Det är många tankar som snurrar. Tar en dag i sänder och gör det bästa av situationen. Lite deppad framåt småkvällarna men go och glad på dagarna. Tur man har så go syster och underbara vänner som orkar lyssna på mina funderingar och tankar. Tack alla som finns för mej

Bjussar på en liten bild på mej själv. Lite sing star hemma hos systra min på självaste påskafton. Attans trevlig påsk om jag får säga min mening.
Idag så har vi varit hos Emmie och grattat henne. Hon fyller ju år imorron :) Stora tjejen. Dom bjöd på supergod mat och tårta. Emmie verkade bli glad för alla sina presenter.

Annars har det inte hänt så mycket mer. Man jobbar och står i. Försöker hinna med att träffa sina vänner lite (går inte så bra just nu). Planera för bröllopet. Jo en hel del är ju klart men det är alltid mer som ska fixas :)
Ha det gott igelkott.
kram Sanna

2 kommentarer:

Pia sa...

massor med kramar till dig sanna! Tänker på dig massor...

Lilo sa...

Hej där! Tyvärr var svaret på planta inte rätt. ;) Läste lite i din blogg här och vill skicka massvis med styrkekramar till dig!!! Jag ska hålla alla tummar för dig och ha dig i mina tankar!!! KRAM!!!