onsdag 22 september 2010

liten uppdatering

hej alla glada.
Gör nåt som jag inte gjort på länge. Nämligen skriver här. Allt känns okej för tillfället.
Angående tidigare två inlägg så har allt ordnat upp sig. I onsdags förra veckan så skulle jag opereras. Blev tyvärr inte så utan blev hemskickad efter sju timmar på på sjukhuset. Ganska kokt faktiskt. Ringa till jobb och tala om för vikarierna att jag måste ha tillbaka mina timmar. Trist men sant.
Idag så blev jag äntligen av med den del jag inte vill ha i min kropp. Känner mig ganska mör även om jag inte har nån större lust att erkänna det. Har kanske inte tagit det så lugnt som dom önskar här på sjukhuset. Uppe på rum vid 14,30. Mamma och pappa kommer 15,30 ner och röka, fika, snacka litta och röka igen. Rummet 16,00 vila litta mellan telefonpratet. 17,30 Syster med barn och Olle och Marion tittar in. Röka, fika, Mats kommer, lite mer kaffe på det sen röka igen. Rum 19,00 olle fixa internet. strax efter åker Mats hem. Olle och Marion åker vid 20,00 följer dom och tar en cigg.
Sen bara vilat. Kanske inte så mycket som jag skulle,,, har ont nu. men jag är inte heller männinskan som har ro att bara ligga hela dagen. Vilket jag får synda för i slutändan.
men jag är glad för nu behöver jag inte oroa mej mer för detta problem det är ur världen nu. Gottepåse :)
Nu tror jag att jag ska gå ner och ta en liten pinne och sen kolla nån film... kanske sova lite,
Ha det gott där ute i världen.
kram Sanna

4 kommentarer:

Karolinssida sa...

Hoppas du kryar på dig snabbt... Kram!!!

Sonja sa...

Skönt... nu är det gjort - nu ska du bara hem o fortsätta krya på dig =)

Kram Sonja

Pia sa...

krya på dig nu och ta hand om dig själv!

Ejris sa...

äntligen ahr du hamnat i bland mina länkar=)...läste ner på din blogg...ÅH STOR KRAM till dig