fredag 24 september 2010

Fredag

Idag är det fredag och jag har varit hemma hela dagen.
Det är inte kul att bara vara hemma och vila. Rastlös är jag!! Men har bestämt mig för att för en gångs skull lyssna på folket runt omkring mej. Jag SKA ta det lugnt!!
Dagen till ära så har Mats varit här med Wienerbröd. Det var mumsigt. Klarade inte att äta hela innan jag blev illamående. Inte likt mej när det gäller kakor!!
Sen har jag bara pendlat mellan säng och dator. Känner att magen är inte helt okej alltså. Men det kanske den inte ska vara 2 dagar efter operation....
Nu är Olle och Marion på Väla och shoppar litta. Marion behöver en ny jacka, det ska bli spännande och se vad det blir för nåt. Vet ju att Olle är glad för att handla lite dyrare kläder än jag. Och Marion tar ju naturligtvis för sig :)
Sen när dom kommer hem ska Olle få fixa lite middag. Känner att det är jobbigt att stå för länge. Får väl skämma bort honom sen när jag blir lite piggare. Nä nu ska jag surfa vidare.
ha det gott allesammans.

2 kommentarer:

Storstadslivet efter 40 sa...

Hörrö du latmasken=)
Upp o hoppa!!!
nä bara skojade, passsa på att vila dig medan du kan.
Puss o kram från syster yster

Pia sa...

skönt att höra att du faktiskt försöker ta det lugnt. Kram i massor!!