lördag 19 maj 2007

helg igen

Idag så är det lördag, ganska skönt faktiskt. Här på bilden ser ni Marion som ligger och tittar på tv just nu. Skönt med slappa mornar!!
Har varit en bra vecka tycker jag. Jobbat som vanligt, varit ledig en torsdag bara så där. Igår, fredag så var vi på bjärehalvön med jobbet och alla kursdeltagare. Vi hade en bra dag och solen tittade fram på oss emellanåt. Fikade gjorde vi på Hovs hallar. Bild nedan, hur vackert kan det bli????
Efter det så ringde dom faktiskt från jobbet som jag så gärna vill ha!! Jag som hade gett upp hoppet om det jobbet. Härligt, dom ville att jag skulle börja jobba hos dom. Vi har inte skrivit några papper ännu, jag ska ju prata med min chef först och höra när jag kan sluta där jag jobbar nu. Men alltid härligt med ett nytt jobb. Ett FAST jobb!!
Ska dit på onsdag och kolla lite till, vara med när dom liksom har lite utbildning och så. Kul.
Ikväll så ska jag och min familj åka till Pia och hennes familj och äta och mysa lite. Härligt det ska bli.
Allt för denna gången
kram Sanna




3 kommentarer:

Pia sa...

vilka härliga kort!!

Pia sa...

Tack för en trevlig kväll förresten!!

Anonym sa...

Hovs hallar är ju underbart fint! Fint väder hade ni ju oxå.

Grattis till jobbet, vad roligt!