onsdag 23 maj 2007

Idag så har jag varit och jobbat och efter jobb så var jag på nya jobbet och hade lite introduktion. Fick bland annat en liten kurs av GB glass hur man kular glass. Kolla in köket och lite så. Attans trevligt.
Jag kommer att ha ansvar för köket, inköp och egenkontroll. Känns jättekul!!
Trodde att jag skulle få vara lite ledig innan vi skulle köra igång på lördag men ack nej. Det blir jobb imorron och fredag också. Lika bra att köra på för fullt.
Dom ville att jag skulle vara med och bestämma vart jag ville ha alla sakerna, få in varorna och lite sånt. Det ska bli hur spännande som helst. Hoppas bara att jag klarar av min roll bara. Fast sen å andra sidan varför skulle jag inte göra det???
Verkar till att vara trevlig personal som jag ska jobba med. Man var ju så klart äldst i gänget!! Men det spelar mej ingen roll.
Nu ska jag ta och smälta alla intryck som jag har fått idag.
tack för mig

kram Sanna

2 kommentarer:

Pia sa...

kul att det känns bra med jobbet. Skönt att få vara med från början och fixa och dona!!

Sonja sa...

Grattis till nya jobbet:)) Det var ju inte så himla länge du var 'utan' ändå;)
Detta kommer du säkert o fixa gallant!
Lycka till!

//Sonja