torsdag 10 maj 2007

Ja då har snart denna veckan också tagit slut. Det har gått fort. Jag har inte fått det där jobbet som jag så gärna ville ha. Dom har inte ens hört av sig. Dålig stil tycker jag. Men livet går vidare. Man har ju fortfarande ett jobb att gå till, bara halvtid men ändå.

Annars har det inte hänt så mycket i min lilla värld. Mest suttit hemma och pysslat och umgåtts med min kära familj.



Detta kort gjorde jag till min kära kollega som gnällde lite om att hon bara får räkningar i brevlådan.
Nu fick hon ett litet lila kort också.
Hoppas bara att hon tycker lika mycket om det som jag .




Detta kort gjorde jag till en vän som har det lite extra jobbigt just nu. Så hon behöver verkligen en stor varm kram.
Hoppas att du vet att jag tänker på dig.
*kram* på dig S








Det här vill jag inte ens avslöja vem det är till.
Det gick iväg på posten idag, så förhoppningsvis så har den nya ägaren till det imorron.
Hoppas du blir glad =)






Detta kortet är till en kär vän!! Gick också iväg med posten idag.

Härligt att skicka lite kort bara för att det är trevligt att göra någon glad. Det krävs så lite!



Ett litet grattiskort. Vi får se vem som får detta.

Dessa underbara "filurer" har ett visst merbegär!! Vill ha dom allihop. Men man är ju inte gjord av pengar så man får ju ta några i taget.




Imorron så ska jag gå ut med Linda. Vart det bär hän, har vi inte nån aning om ännu. Men det löser sig nog. Kommer förhoppningsvis stöta på våra män nere på stan också. Kul ska det bli iallafall.
Sen på tidig lördagsmorgon (09.40) så ska Marion ha konsert, både med kören och blockflöjten. Trevligt, man får väl se hur pigg man är!!!
Återkommer med den informationen lite senare.

Ha det så gott.
Kram Sanna

3 kommentarer:

Pia sa...

jättefina kort vännen! Trist med jobb som inte hör av sig, speciellt när de dessutom lovat det...

Sonja sa...

Tackar o bockar massor för kortet som kom i min brevlåda idag - jag blev verkligen överraskad och glad:))
Sen var det ju superfint med ovanpå allt, hihi - diggar dom små filurerna till max:)

Tack ännu en gång/Sonja

Pia sa...

och tack för kortet säger jag med! Blev sååå glad!!! Jättefint är det!