torsdag 13 mars 2008

Nya alster

hej hej.
Som jag sa igår så skulle jag uppdatera med fler Lo. Och jag har några på hög som jag inte visat ännu. Men jag pytsar ut lite i taget. Mest för att ni inte ska tro att det är någon bilderbok det här.


Här har ni tre st som jag gjorde till Silwerstars utmaning. Underbara skisser hon har gjort.

Marion när hon var en liten skrutt. Här är hon på Majas trädgård på Sofiero. Utklädd och fin.

Marion igen.

Hennes musikintresse följer henne fortfarande.

Kan man se att hon har attityd kanske??

Älskar dessa bilder på henne. Tja jag älskar dom flesta bilder på henne. Det är ju min gullunge.

Här är ju lilla jag.

Bild från balen på Örenäs Slott. Åhh vad jag hade det bra där. Kändes helt underbar att få vara en prinsessa för en dag!!

Håll till godo mina vänner för det var allt för idag! Tror jag iallafall. Kanske uppdaterar ikväll med lite mer alster. jaja vi får se.

kram Sanna

10 kommentarer:

Ejris sa...

hej=)
skulle ju säga det ju
ursnygga layouter....ska dammsuga först får sen om det blir nått sen
kramz

Storstadslivet efter 40 sa...

kul att se att du får scrappat lite på din lediga tid.
Vi höres Kramar syrran

Lisbet sa...

Jaa...vilka härliga bokstäver du har använt också..

Susanne sa...

Vilka jättehärliga Lo'er!

Cattis sa...

Härliga layouts!! Och vilken stor ärtskida!

http://kathis.blogg.se/

Alexandra Lindgren sa...

väldigt fina layouter! :)

Ulla sa...

Jättefina LO:er, jag älskar verkligen hennes attityd på musik LO:en. Snart ser vi henne i melodifestivalen....

Pia sa...

finfina layouter vännen!! Har förresten utmanat dig på min blogg...

Anonym sa...

Hej snygging. Hoppas du hade bra . Snygga skapelser. Kram på dig

Pia sa...

Du är utmanad. ;-)