måndag 12 maj 2008

Oj!!!

Det kan man verkligen säga. Det var superlängesen jag uppdaterade här.
Har haft en del att stå i.
Har varit i Norrköping och hjälpt till med uppstart av Busfabriken där. Det var superkul att få vara med på ännu en helt ny fabrik.
Sen så är jag mycket i kollonin för tillfället. Min lilla oas mitt i stan. Så avkopplande att vara där även om det är en massa som ska fixas och grejas med.
Har hunnit att skapa lite iallafall. Inte mycket men lite.


Börjar med att visa en LO som jag fick av min vän Linda! Kan man bli annat än glad och lycklig när man får en sådan här utav en vän????
Jag blev jätteglad. Ett stort tack till dig min vän.

Samma kväll som jag fick denna så satt vi och pysslade hemma hos Linda till sena natten.







Men först ska jag visa vad jag fick av min hemliga vän på Allt om Scrap-forumet.
Tack så mycket!




Kolla in så mycket fint jag fick!! En kombinerad MHV-present och RAK.
Man blir alldeles bortskämd!














Här är en av Lo jag gjorde när jag pysslade hos Linda.
En favorit bland favoriterna.
Magnolia i alla dess former och sorter är såååå underbara.
Och jag har en i min trädgård!! Tack för det familjen Hedstigen.




¨





Här har vi en liten Marion. Det var när hon gick på dagis. Här är dom på utflykt och fikar i det gröna. Härligt. Lite mörka bilder men ville ändå använda mig av dom.














Här här vi Marion och Moa som är likonfikon i pyjamas. Vi är få en helgsemester i familjen Petterssons torp i Småland.
Attans trevligt hade vi, både stora och små.















Sist men inte minst betydelsefull. Det är min Olle som har blivit förevigad på denna Lo.
Man måste ju scrappa lite om honom också.

Kanske man skulle scrappa lite mer om sig själv???Nä....nu förstår jag inte vad jag menar...


Det var nog allt. Kommer jag på nåt mer så kan jag ju alltid försöka uppdatera lite oftare...

Ta hand om er där ute.

kram Sanna

7 kommentarer:

Susanne sa...

Vilka fina Lo'er du hunnit med och gjort!! Jag är oxå dålig på attt uppdatera bloggen, det går i perioder.

Lilo sa...

Här har du minsann massor med skapat! Kul att få se! Många säger att de scrappar mindre under sommaren... men förra sommaren scrappade jag nog mer än vanligt när det var så himla varmt inne om kvällarna att man inte kunde sova. Får se hur det blir i år!

Pia sa...

vad kul att se en liten uppdatering på din blogg... Jättefina layouter!

Anonym sa...

Oj vad mycket fins du har gjort..!

Anonym sa...

varsågod vännen
Tackar för en super trevlig kväll/natt det måste vi göra om snart igen.
var rädd om dig så hörs vi
kram kram

Storstadslivet efter 40 sa...

Kul att du visar dig lite på bloggen...det e tradigt då du inte uppdaterar lite konst o kollen
kramar syrran

Anonym sa...

WOW så mycket fint!!!
Ha en skön helg!
*kram*