söndag 18 maj 2008

Hej igen.

Här blev det lite tätt mellan uppdateringarna....hihihi,.
Tänkte jag skulle visa vad det är som tar upp min lediga tid. Det vill säga min koloni. Bara älskar att vara där.
Och i fredag fick jag minsann besök där av min goa syster och min vän Pia.Attans trevligt med lite skitsnack och god frukost med er.
Har som sagt varit i kolonin hela helgen, har grävt och påtat och grejat med vårat uterum.
Varit iväg och hämtat Marions studsmatta som hon ska ha. Invigt hamocken och fikat ut. Mmmm så gott!!

Två bilder på stugan utvändigt. Invändigt vet jag inte riktigt om jag vill visa.. Inte riktigt i superduper skick om jag får säga min mening. Fullt bebolig men ändå.




Här är vårt uterum. Idag så fick vi upp gardiner och persiener. Matbordet är på plats.
Och naturligtvis så har vi städat i fönsterkarmen...
Jag har faktiskt hunnit skapa två alster idag. Men jag var lite väl glad i glitterlim och 3d-lack så det tar en stund och torka men jag kommer att visa dom så fort dom har torkat.
Min dotter har förresten skaffat blogg. Kolla gärna hon har lagt in en Lo idag.
Kram Sanna

3 kommentarer:

Marion sa...

Hej mamma.
Synd att du inte fotade mitt land.
Tack vare dig för att du skrev min adress så fick jag så många komentarer. Puss.

Lisbet sa...

Vilken underbart liten mysig stuga.

Pia sa...

tack för titten i kollen i fredags. Det var trevligt!
Kram Pia