torsdag 22 maj 2008

Sjukstuga

hej hej.
Här hemma så har vi sjukstuga. Marion hade så ont i sin hals igår så hon blev hemskickad från skolan. Jaja vad gör man??? Man fixar en vikarie snabbt som ögat och sen får man snällt stanna hemma.
Skönt att det gick att lösa så snabbt iallafall. Tack för den Denice!
Har hunnit skapa lite under tiden man var hemma iallafall.

Här har vi en som definitivt hoppas på vinst i tombolan.
Denna gjorde jag i söndags. Tog lite tid för den att torka med tanke på att jag öste på både glitterlim och 3-d lack. Kul :)
Bilden är tagen förra året uppe i kolonin.


Jag vet att det är lite snett..men det var faktiskt meningen att pappret skulle vara lite snett.


Titta gärna i Marions blogg, hon har uppdaterat hon med.






Här har vi två som fixar lite sommarmys i en annan koloni.
I Annas koloni spenderade vi mycket tid innan vi köpte våran egen. Som nu tar det mesta av våran lediga tid. Härligt härligt!!


Här nedan så kommer mina alster från igår.
Först så har vi en på lilla mig. Handlar om att bara kunna sitta på en sten och bara njuta av naturen. För ibland är det så underbart!!

Sen så har vi en från balen som vi var på i November förra året. Det var en underbar dag.
Bilden är tagen av en fotograf som var där och då passade vi på att fastna alla fyra på den bilden. Ett minne för livet.
Åhh vad jag kände mig som en prinsessa den

dagen.


Sen sist. Min kära dotter som passade på att prova Monas (i Tjingeling) hjärtegitarr.
Bilden är tagen på mitt jobb.

Vissa lo är ganska enkla, jag vill framhäva fotona och inte en massa annat.
Jag är nöjd. mest nöjd är jag över den på mig själv.


Tack för mig.
Ha en underbar dag.
kram Sanna











































Skriv gärna en kommentar när du ändå är inne.

5 kommentarer:

Lisbet sa...

Jisses, nu har du avrit flitig. Så roligt att få se så mycket nytt på en gång. Jag bara njuter...

Marion sa...

du är bäst mamma!!!
Pusssss!!

Pia sa...

finfina layouter vännen!

Lilo sa...

Oj vad många fina layouter du skapat nu! Ha en trevlig helg!

Anonym sa...

Tack för kommentaren i min blogg! :) va grejer/Los du har gjort!! Hoppas du har en fin sommar! *kram*