måndag 22 september 2008

En Lo från balen

Lite annat måste man ju också scrappa.

Satt i lördags hemma hos min vän Linda när våra män var och grillade i kolonin med sina vänner.

Fick scrappat en del. Bland annat denna vackra bild på oss två.

Jag är fortfarande lyrisk över balen. Det var en så stark upplevelse.

Vi hade inte några tiaror på oss på balen, så jag stämplade dit varsin guld krona på oss.

En annars ganska enkel Lo men jag är helnöjd med den.

Tack för att ni kikar in till mig.

Kram Sanna

5 kommentarer:

Pia sa...

Fin layout vännen!

Ejris sa...

wow så läckert det blev med kronorna=)
krams

Alexandra Lindgren sa...

fotot var verkligen fint!
Att kronorna kom dit var en bra idé. snyggt!

MissMian sa...

Supersnygg och vilka fina foton på er!!!

Unknown sa...

vilken fin LO!! Gilalde kronorna på huvuden!!