lördag 27 september 2008

Bättre=)

Idag så mår jag bättre. Så jag hoppas på att det bara var nåt skit som skulle ut!!
Snart ska vi gå på kalas hos vår käre vän Mats. Stort grattis på din dag. Även Grattis till Elliott som också fyller år idag.

Kvällen igår var supertrevlig, man var lite trött men gick bra ändå.
Olles syster och ena barnet kom också förbi igår. Trevligt när man träffas =)

Nu ska jag sätta mig och se om jag kan knåpa ihop nåt kort till fölsefisarna =)

ha det gott ute i cyberspajset
Kram Sanna

3 kommentarer:

Pia sa...

vad skönt att du mår bättre!! Hälsa Mats!

Lilo sa...

Fy bubblan! Magsjukor är det värsta jag vet! Skönt att det gick över så du får pyssla igen!

Christel sa...

Tack snälla sanna för stämpelmotiven. jag blev jätteglad för dem . och så bra att du mår bättre nu.. Massor av kramar till dig från mig