söndag 21 september 2008

Lite Lo:s från Bulgarienresan

Hej hej!!

Har börjat på mitt resealbum. Alla bilder är viktiga för mig då det är min första charterresa.

Här har vi oss när vi kliver av planet i Varna. Jisses vad varmt det var!!
Man fick iallafall veta att man hade alldeles för mycket kläder på sig!!
Men vem tänkte på det när man lämnade Sverige mitt i natten. Det var minsann inte så varmt då!!





Varna Flygplats. En väldigt stor skillnad mot Kastrup.
Jag var väldigt imponerad av Kastrup och tyckte att det var rena paradiset där.
Här var det minsann inte mycket till paradis =)
Inte så roliga bilder det mesta är grått på flygplatsen.
Men på framsidan var det åtminstone lite färg! Gult tyckte dom om när dom byggde det placet!
Här sitter barnen och väntar på väskorna. Inte det roligaste i världen tycker dom.
Väldigt varmt och klibbigt där inne. AC hade dom inte hört talas om iallafall.
Men jag hade fullt upp med att fotografera så mycket som möjligt.
Ja mina vänner det var allt för denna gången. Jag fortsätter med att scrappa mina bulgarien bilder och uppdaterar här när jag kan.
Tack för titten.
skriv en rad så blir jag glad.
Kram Sanna

3 kommentarer:

Sonja sa...

Jättefina o välarbetade lo's Sanna - verkligen trevliga:)
Så scrappa vidare du:)

Kram Sonja

Storstadslivet efter 40 sa...

nu har jag skrivit en rad...blir du glad nu
Fina Los du gjort
Kram annette

Pia sa...

jättefina layouter... kul att se...