måndag 20 oktober 2008

Idag har jag varit på dans =)

Japp idag så har jag efter jobbet varit iväg på Nautilus och dansat. Min kära vän Linda "lurade" på mig det. Nä jag gick naturligtvis dit frivilligt. Kul var det.
Kordinationsförmåga noll på den dansen hade jag iallafall. Men gud vad jag skrattade gott åt mig själv när jag såg mig i spegeln!!!
Jaja det var skitkul och vi ska nog göra det igen nästa måndag.
Bjuder på några Lo:s här nedan.
Satt hemma och min kära syster Annette en torsdag och pysslade. Väldigt trevligt. Det får vi ju snart ta och göra om.







Här en Lo om Bulgarien. Hotellet vi bodde på.
En ganska enkel Lo med mycket foton. Ville få med alla tre fotona på samma lo. Och om jag får säga det själv så lyckades jag ganska så bra faktiskt.













Här nedan följer en Lo som visar hur kul vi hade det i Småland med fam. Hedstigen i våras.







Sen har vi min kära Mor. Även där en enkel Lo som jag tycker passar Mor. Hon är en ganska enkel Mor.




Skriv en rad så jag vet att du har tittat in.

kram på er allihopa.
Sanna






8 kommentarer:

Alexandra Lindgren sa...

du har mycket roliga idéer!
fina färger har du använt också, snyggt :)

Lilo sa...

Vad mycket fint du scrappat. =)

Pia sa...

finfina layouter vännen!

Storstadslivet efter 40 sa...

visst kan vi scrappa ihop en annan dag..alltid kul med sällskap
Stackars Linda..fick hon dansat mellan skrattsalvorna??? vet ju hur din kordinationsförmåga är
Kram syrran

Lisbet sa...

Här har du scrappat en masa som jag jar missat

citronlime sa...

Finfina grejer :)

Anonym sa...

Så fina kort & lo.s! =) Tack för ditt besök hos mig! =)

Ha en trevlig helg, kram

Anonym sa...

Så fina kort & lo.s! =) Tack för ditt besök hos mig! =)

Ha en trevlig helg, kram