torsdag 16 oktober 2008

Lite mer från Bulgarien.



Det är väl dags att uppdatera här lite.
Jag blev frisk och kunde gå och jobba igen. Men säg den lycka som varar förevigt. Blev sjuk igår igen. Ont i kroppen, känns som om jag har äpplen till halsmandlar och haft lite feber :(
Jag har iallafall skapat även om jag inte har uppdaterat här på länge.

Först ut har vi Marion på flygplanet ner till Bulgarien. (ursäkta blixten mitt i fejset...)


Dessa tre Lo satt jag hemma hos Linda och pysslade med. Våra män var i kollonin och grillade med sina militärkompisar.
Attans trevlig kväll.





Här har vi min underbara (ja hon kan vara det ibland) tös.

Första kvällen i Bulgarien och visst bara måste man känna på vattnet.
Det var ju Svarta Havet!!!

Hon ser ut till att tycka att det var härligt att gå där och fundera lite.




Sen här har vi något gott. Det blev ju en del drinkar där nere.
Sparade en del drinkpinnar för kommande behov och det behovet kom när jag gjorde denna. En perfekt dekoration.
Det var allt för denna gången.
Har skapat lite mer men ni kan ju inte få allt på en gång.
ha det gott där ute i vida världen.
kram Sanna

11 kommentarer:

Sonja sa...

...jag tycks inspirera alla andra, utom mig själv:) Lite segt med skapandet just nu, men det kommer:)

Själv har du lyckats riktigt snyggt... gillar verkligen ditt varma sommartema på alla tre!!!

Vi ses//Sonja

PS! Krya på dig - kan inte vara skönt med äppelstora mandlar.... hu!

Anonym sa...

Kanon fina sidor.
Trevlig helg.
KRam

Eize sa...

Jäklar vad mycket fint jag hittade här, kommer definitivt att återkomma!

Alexandra Lindgren sa...

Åh, det allra bästa med Bulgarien är de billiga drinkarna :)
snyggt gjort :)

Carola sa...

Vad fina lo's du har gjort. Nu längtar jag utomlands :P

Misspyssel/Cecilia sa...

jag bara älskar det där drink-pappret.. super fina layouter har du gjort

ankiann sa...

Jättefina! Hoppas att du mår bättre nu. Passar också på att tacka för besöket hos mig :)

Anonym sa...

Åh vilka härliga layouter!!!

Lisbet sa...

SEr så ljuvligt ut

Anonym sa...

Hej vännen.
Inte ska du väl vara sjuk då bjuds det aldrig på kaffe ju ;-). Vilka snygga Lo du har gjort

Kram

Pia sa...

finfina layouter. Tur du sparade en sån drinkpinne... hoppas du mår bättre nu!!