tisdag 28 oktober 2008

Lite nya kort.


Hejsan hejsan.

Ja här har det inte hänt så mycket på en vecka.
Har inte varit och tränat. Skulle nog vilja men orken har inte infunnit sig. Trist men sant.
Jobbat och stått i. Har jobbat helg. Full rulle minsann!!!

Men några kort har jag gjort. Med Forma Hantverkstämplar, bara.

Tog en chansning och sökte till deras DT-gäng. Vi får väl se om lyckan ler mot mig eller inte.
Oavsett vilket så är jag väldigt nöjd med mina kort.




Har hämtat alla mina kort jag beställde, som vi tog i Bulgarien. Var inte så många alls...ca 820 kort bara.
Tanken är väl att det ska bli ett ordentligt album om resan. Har iallafall börjat.

Sen har jag scrappat en canvas, eller tre som hör ihop. Vet inte om jag ska visa den i bloggen eller om jag ska ge bort den i julklapp.....
Iallafall jag är sjukt nöjd med den =) (vet inte ens riktigt om jag vill ge bort den...)
men men det ger väl med sig.

Nä nu är det dags att fixa käk till familjen.

ha det gott alla:)






kram Sanna















7 kommentarer:

Pia sa...

vilka fina kort vännen. Tack för den fina kommentaren i min blogg. är själv väldigt nöjd...

Karolinssida sa...

Jättefina kort... Här händer ingenting på pysselfronten, gubben har varit långledig så det blir andra projekt... Men imorgon så återgår det till det normala så att man kan få gjort lite... Är väldigt pysselsugen ( har ju fått så mycket fint att skapa med)

Ha det bra// Karolin

Anonym sa...

Så mycket fint du har här inne, har kikat runt lite ;0)
Tack för titten, kom gärna och hälsa på hos mig med om du har lust.

Ejris sa...

härliga kort! åh lille grodan bara sååååå söt Kram

Emma sa...

Tittat runt lite på dina fina alster :) Blev helt såld på kortet med den gula blomman...

Anonym sa...

Vilka fina kort du har gjort gillar det som är orange mest det var läckert. Tack för att du tittade in hos mig det värmer
Kram

Susanne sa...

Vilka fina kort! Håller tummarna för dig angående forma.