lördag 18 april 2009

Canvastavla


Jo då så att...
vi kämpar på här. Vi jobbar, städar, tar hand om varandra här. Även där emellan så fixar vi i kolonin =)
Mysigt att vara där uppe även om det är mycket att göra där just nu.
Det blir ju en del luk om man säger så! Men jag tycker om att gå där uppe och fixa och greja så jag tänker inte så mycket på det.
Mitt i allt så fick jag en beställning på en tavla. Kul att nån vill förlita sig på att jag ska göra nåt till dom. Helnöjd med tavlan blev jag och även hon som skulle ha den blev supernöjd. Skönt, för det är ändå ett oros moment...tänk om hon inte hade tyckt om den.....
Nu ska jag upp till kolonin och fixa lite.
Ha det gott där ute=)
kram Sanna

5 kommentarer:

Pia sa...

jättefin tavla vännen

Storstadslivet efter 40 sa...

Tjusigt gjort

Sonja sa...

Om du har blivit ombedd att göra en, så har dom säkerligen fullt förtroende för att du fixar det och det har du uppenbarligen gjort ser jag;)
Kram, Sonja

Sanna F sa...

Kul med beställnings jobb! Snyggt blev det också!!!

Marion sa...

Jätte fin mamma!!!