fredag 3 april 2009

roligt

hittade en rolig utmaning hos Agneta

1. Ta fram din mobil
2. Gå till inkorgen
3. Svara på frågorna genom att skriva första meningen i sms:en
4. Fråga 1-Första meningen i första sms:et
5. Fråga 2-Första meningen i andra sms:et...osv
1. Vad skulle du säga om din partner var otrogen?
Va mysigt
2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Eh oki spa på gång
3. Vad är det första du säger när din kompis blivit påkörd av en buss?
haha kan tänka mig det är full rulle
4. Vad är det värsta du skulle kunna säga till din fiende?
hej vännen
5. Vad skulle du skrika om du vann en miljon?
har hon fått det andra paketet??
6. Vilka ord skulle du säga till Gud om du träffade honom?
Fan va gott det låter
7. Vad vill du höra mest av allt?
hej gumman
8. Vad kommer bli dina sista ord i livet?
ja bara hojta till för jag har inget bättre för mig imorgon
9. Vad säger du till en nära vän som fått en dödlig sjukdom?
hur har du det idag?
Nu vill jag att du gör samma sak, sedan lämnar en kommentar här så kommer jag och kikar :)
kram Sanna

3 kommentarer:

Sonja sa...

Nä men gu' så knas - det måste jag kika på så snart jag får lite ork o tid - efter helgen antagligen:)
Kul:)

Kram,S onja

Agneta sa...

Åh, det var roligt att läsa :)

Marion sa...

Haha mamma. Jag satte in den på min blogg oxå