torsdag 30 april 2009

hej hej

Jodå jag lever.
Känns ganska precis faktiskt....Ljuva pollensäsongen är här!!
Sen på det har jag fått en förkylning också. Tror det är det iallafall. Hostar och snorar som bara den.
Mesta tiden går åt åt att vara på jobb och i kolonin.
Trädäcket är snart klart. Skönt att få en uteplats =)
Nu sitter jag och väntar på att tiden ska gå lite för att det är tandläkarbesök idag. Jippie!! Dom blir nog glada när jag kommer så snorig. Tror nog inte att dom gör alltför mycket i min mun. Men men.
Annars kommer dagen att gå åt att handla mat, fixa en 30-års present och en 13-års present.
Även njuta lite av fina vädret ska jag nog hinna med också.
ha en underbar dag idag.

Kram sanna

2 kommentarer:

Storstadslivet efter 40 sa...

Jasså, du lever det var ju kul att höra. Vi får väl komma och titta på din trätersass innan sommaren tar slut =)
Kram syrran

Sonja sa...

Jaså, du är inte heller vän med herr pollen?! Jädrans skit är det;) Jag har lite tur iaf eftersom det bara är björken jag kivar med, så förhoppningsvis är det snart över, för min del iaf!
Lycka till med invigningen av trädäcket - låter hur gott som helst:)
Kram, Sonja