torsdag 20 augusti 2009

En lugn dag

Jo det var en helt vanlig dag idag. Det märks att allt går tillbaka till det vanliga igen.
Lugnt på jobbet. Fick städat och fixat lite där. Uppdatera listor och sånt som ska göras.
Slutade kl 16 idag. Hem och hämta familjen. Ut på väla i hopp om att Marion skulle hitta lite grejor som hon vill ha i skolan. Men det fanns inte nåt speciellt hon ville ha. Billigt!!Kanon!! Jag och Olle hade dock ett ärende som kanske inte är fullt så billigt. Systembolaget!!! Vars en påse med gott och blandat gick vi hem med =)
Hemma har jag lagat middag, så kulinariskt som stuvade makaroner med falukorv. Gott var det! Sen så passade jag på att rasta Wii Fit en stund. Alltid skönt att kunna göra det. Tanken är väl att man kanske ska tappa ett kilo eller två. Jag kombinerar det med att ta en himla massa steg om dagen=) Man kanske ska skriva upp hur mycket man går och står på Wii Fit brädan??? Nja det kanske händer en dag. Men jag kan skryta lite och skriva att jag går faktiskt mellan 12000-14000 steg om dagen. Fast just idag så har jag rastat kroppen ordentligt, lite över 17000 steg. Inte illa va?
Jag är nöjd iallafall och det är det som är huvudsaken=)

Det var allt för idag. Puss på er.
Sanna

2 kommentarer:

Storstadslivet efter 40 sa...

bra jobbat tjejen...ta nu inte ut dig nu bara

Pia sa...

mellan 12tusen och 140tusen steg!! inte illa ;-) hihi
Jagtycker du är duktig oavsett...