torsdag 27 augusti 2009

Grattis på lilla mej.



Ja då har man blivit ett år äldre.
Firade med att gå att jobba.
Sen lite kaffe och kaka här hemma. Tack alla mina vänner som kom förbi.
Superduper trevligt. Tack för alla fina paketer=) Fick jättefina paket.
Som ni ser så bjöd jag på hembakta kakor, eller inte...
Tårtan har jag nästan gjort själv. Bottnarna är faktiskt köpta, ja allt är köpt jag har ju inte odlat nåt... Men jag har lagt ihop den själv. Marion garnerade den till mig. Mumsigt =)
Sen bjöd man ju på antikrunda som min gode vän Mats sa. Alla fick gå runt mej =)


Ja ja en månad kvar Mats.

Nu är det operation hitta köket som gäller. Imon kommer systeryster med familj.

kram Sanna

4 kommentarer:

Pia sa...

grattis än en gång!

Storstadslivet efter 40 sa...

ses i kväll kramar annette

Sonja sa...

GRATTIS i efterskott säger jag då - synd att man missa antikrundan, har alltid velat uppleva den på riktigt, hihi!
Men garneringen av tårtan har Marion lyckats med glans, yummie!

Kram på dig, Sonja

MissMian sa...

GRATTIS!!!!