lördag 22 augusti 2009

Fredag

Idag var det en kort dag på jobb. Chef och dotter kom, dottern är så söt och vill leka och rita hela tiden. En stund fick jag för Chefen.=)
annars har min lediga tid gått åt att städa och fixa här hemma. Kunde behövas efter att Marion och två kompisar satt här och scrappade(tur att det är nån som använder sakernar). Marion sa när jag kom hem, "Mamma, jag tror inte att du vill se ditt kök!" Glad blir man då??? Nåja dom städade undan grejorna så fint så. Resten tog snälla mamman (pappan hjälpte också till lite) Vill ju ha fint när man ska få celebert besök!! Sahra kommer ju imorron!!!
Mats kom över så vi börja så smått med kaffe och småprat. Som slutade i lite groggar och kortspel med många högljudda skratt =) Underbart!
nu är det kväll och jag skulle bara kolla lite innan sängen kallar.

Ha det gott
Sanna

Inga kommentarer: