torsdag 7 juni 2007

En dag till som jag är ledig på, men sen så kör man på i sju dagar i sträck. Men det är skönt att få vara lite ledig också, vila upp sig så att man orkar.
Igår så var det en hel del att göra på jobbet. Det märktes att det var ledig dag för dom flesta. Min stackars andre kock mådde inte så bra så jag skickade hem henne. Hon ska ju jobba hela dagen idag, så jag hoppas att hon mår bättre idag.
Marion och Filip var med mig på jobbet en stund igår. Så härligt att se dom så svettiga och glada. Marion tycker det är så kul att vara med mig på jobb, för då får man äta pannkakor och dricka läsk och göra sin egna mjukglass!!!
Hon är jätteduktig när hon är med mig, inget tjat och gnäll.
Denna morgonen var inte optimal.... Den började med att jag och Marion fick sitta och diskutera lite. Det är så trist när hon börjar direkt på morgonen. Men jag hoppas att hon är go och glad när hon kommer hem.
Idag så hade jag tänkt att jag skulle träffa Linda på en kopp kaffe och kanske hinna med att träffa min kära syster lite. Vi får se vad som hinns med. Skulle egentligen behöva städa här hemma....men hur kul är det när man är ledig????

Ha det gott alla!
Kram Sanna

1 kommentar:

Pia sa...

städa är aldrig kul och speciellt inte när mn är ledig.