söndag 24 juni 2007

Japp då var denna helgen också slut.

Japp så var det söndag igen! Man hinner inte med och blogga så mycket när man jobbar heltid har jag märkt. Men jag försöker.

Midsommar har varit och jag hade jättekul! Vi var hos Linda och Lasse i deras koloni. Mycket folk, gott om mat och dricka och lite dans på kvällen. Var väl hemma vid halv två nåt, tror jag. Så skönt att det faktiskt sprack upp och blev fint väder. Vi satt ute hela kvällen. Härligt härligt!

Midsommardagen så var vi och kollade på Eva Rydberg på Fredriksdals Friluftsteater. Jätterolig föreställning, skrattade gott. På kvällen smet vi inom Linda och Lasse och tog en kopp kaffe.

Idag har jag jobbat 9-19, det känns i kroppen att köra sådana pass. Men det var en ganska så lugn dag så man fick förberett en del till morgondagen. Skönt.

Nu ska jag sätta mig i soffan och slappa och kanske käka lite choklad. mums!!

Ha det så bra alla

kram Sanna

3 kommentarer:

Sonja sa...

Cool bild... hehe! Skulle oxå vilja se 'Eva Rydberg' live nån dag!
Ha det gott// Sonja

Pia sa...

kul att ni hade trevligt på midsommar. Får se om vi kanske kan kolla på Eva till nästa år... det är ngt jag velat länge men aldrig kommit till skott....

Anonym sa...

Japp helt klart en lyckad midsommarafton.
Alla bjöd på sig själva och var på ett strålande humör och runt i släkten går snacket om att det kanske blir en ny tradition jaa......vem vet.
Tack för en trevlig midsommar vännen kram