tisdag 5 juni 2007

Ledig!!

Idag har varit den första lediga dagen på 15 arbetsdagar. Det har varit tufft att köra så många dagar i ett sträck, men samtidigt kul.
Har en hel del att stå i på det nya jobbet, en utmaning. Det går iallafall bra. Verkar som om att allt funkar som det ska, lite missar i beställningarna bara. Men det är ju inte lätt att veta hur mycket som ska gå åt på ett nytt ställe.
Idag har jag bara njutit av min lediga dag. Skickade lillan till skolan och gick och lade mig igen. Kändes som om jag hade några timmars sömn att ta igen. Vaknade vid halv tolv!!! Duschade och gjorde mig i ordning, väntade hem lillan från skolan. Sen ville hon greja lite här hemma.
Det blev Väla idag, skulle egentligen bara ha lite strumpor och ett par nya skor till lillan, men det blidde lite till. (skattepengarna trillade in idag.)
Nu är jag hemma igen. Härligt att bara få vara en hel dag. Inga måsten utan bara köra allt i sitt egna tempo.
Imorron så är det jobb igen. Blir lång dag, men det ska nog funka. Sen är man ledig på torsdag, då ska jag nog träffa min syster lite. Kul!
Nu ska jag umgås med min dotter igen.

Ha det gott
Kram Sanna

2 kommentarer:

Pia sa...

skönt att du varit lite ledig i dag i alla fall. Kul att skattepengarna kommit, mina hade inte kommit i dag när jag kollade och när jag kollade på deras hemsida stod det först torsdag. Trevlig överraskning måste det blivit eller?

Anonym sa...

Hallå Sanna!
Hittade ett inlägg på forumet där det stod att du fått nytt jobb. Det är bara att gratulera. Vad kul.Hoppas allt går bra och att du fortsätter att trivas.

Själv har jag också njutit av en ledig dag då vi jobbade en lördag i Januari istället....

Hoppas allt är bra med er.
Sommar hälsningar Elin (Halmstad)