söndag 17 juni 2007


Liten bild på min misse när han var liten.
Så är det söndag och min 3-dagars ledighet är snart slut. Men det gör inget. Blir skönt att komma till jobbet igen efter ledigheten.
Ledigheten blev ämnad åt att slappa och kurera mej mot den hemska förkylning och halsont jag fick!! Men lika bra att den kom när man var ledig, för jag hade inte pallat att jobba när man är så förkyld.
Trodde att jag skulle orkat att prova mitt nya alfabete till Revan, men ack nej!! Kanske ikväll, vem vet.
Idag så ska vi upp till Lindas och Lasses kolloni och förbereda lite inför midsommar. Fixa tältställning och så. Underbart.
Nästa vecka blir jag också 3 dagar ledig.
Skolavslutningen gick bra förrutom att jag faktiskt glömde kameran. Första året man glömmer den. Jaja, jag hoppas att Linda fick några bra bilder som man kan få av. Efter avslutningen så träffades vi hemma hos Mats och han bjöd på tårta. En tradition som han har haft i en sådär 6 år. Härligt!!
Nä nu är det dags att hitta på nåt.
ha det gott så hörs vi.
kram Sanna

1 kommentar:

Pia sa...

vad trist att du glömde kameran, men skönt att du haft lite ledigt i några dagar i sträck!!