lördag 8 november 2008

lördagskväll.



God kväll allihopa.
Här är allt bara fint. Hoppas att det är fint med er där ute med.
Veckan som har gått har varit ganska lugn och behaglig.
I Onsdags så for jag och Linda iväg till Ge-Kås. Det blev som vanligt hon som vann!!=) Skämt å sido! En trevlig dag. Vi lägger en hel dag utan en massa stress där. Shoppar, fikar och bara myser så att säga.
Fredagen slog vi ihjäl med vår gode vän Mats. Det blev lite öl, cider, whiskey och Seamans Shot=) och en MASSA skrålande i SingStar. Men attans vad kul vi hade!!

Till nåt annat....Jag har lite alster som jag inte har visat innan. Först ut är min "lilla" katt. Även kallad min lilla bebis =

Sen är det två goda vänner som säkert en hel del här känner igen. Nämligen Pia och hennes man Pelle när dom gifte sig.
En minnesvärd dag på alla de sätt.
Är supernöjd med denna trots att den är ganska enkel. Tycker liksom att det lyser kärlek om den.

Nu ska jag gå och slänga mig på soffan och käka godis.

Ha en underbar lördagskväll och till vi "ses" igen..
Ta hand om er.

kram Sanna



2 kommentarer:

Pia sa...

jättefina layouter!!

Lilo sa...

Vilka fina layouter! Kattfotot var sååå fint! Bebis ja... Laban är ju min vovve-bebis. Jag pysslar honom då han har superont i ryggen. Håll tummarna för att det inte blir veterinärbesök akut i helgen. =(