tisdag 23 mars 2010

Ännu en dag i lejonkulan!




Jo så är det tisdag idag :) Ännu en dag i lejonkulan.Har precis fått i mej mitt morgonkaffe som är attans viktigt för mej. Men jag är iallafall snäll mot min mage och börjar med en kopp nescafé :) Idag fick man snällt kliva upp lite tidigare än vanligt, sambon skulle till tandis och jag fick se till så att Marion knalla iväg till skolan :)
Nu sitter man här en snabb sväng och undrar vad denna dagen kan erbjuda????
Tror säkert att den kommer att innehålla minst lika mycket som igår....
Först blir det jobbet 09.45-16 Sen vet man minsann inte riktigt vad som sker. Kanske man tar itu med nåt viktigt eller så slappar man bara. Jaja vi får helt enkelt se :)
Hoppas innerligt att det ligger ett litet brev här hemma när jag kommer hem. Vill gärna ha mina provsvar NU!! Har hoppats på det i nån vecka nu så jag blir ju inte jättebesviken om det inte kommer idag heller.....
Nä tillbaka till verkligheten!! Det är snart dags för att köra iväg.
ha det gott så kanske vi hörs till kvällen.
Krammen på er alla

Inga kommentarer: