torsdag 25 mars 2010

gokväll :)

Idag har jag haft en ledig dag. Det var helt underbart när det var så vackert väder :)
Suttit och solat mej lite på balkongen, alldeles vindstilla och underbart!!
Sen skulle det vara dags för utvecklingssamtal för Marion. Men...Marion glömde ringa hem och tala om att fröken var sjuk....Jaja, inte värre än så än att vi körde upp på mitt jobb och fika litta. Attans trevligt. Tur man trivs på sitt jobb så man gärna åker dit när man är ledig.
Efter det så hade vi dejt med min kära syster:) Det blev attans bra, tycker jag. Kan inte skriva allt för det kanske finns folk som inte riktigt vet allt ännu. Hemlisar hemlisar. Men imorron så blir det en ny uppdatering. Då ska ni alla få veta vad som sker i kulisserna.
Vi hann även med en trevlig fika på Väla. Sitter aldrig fel med en vaniljlatte:)
Sen vart det hem för det var tvättstugan på schemat. Men det fixar Olle. Bortskämd som jag är!!

Imorron så ska jag åka till Tyskland med Mats. Det ska bli en trevlig liten utflykt. Kanske det blir några beer till Olle och nån liten flaska vin till mej....

Duschen kallar.
ha det bäst alla

1 kommentar:

Storstadslivet efter 40 sa...

glöm inte bort påsksnapsen....ses sen systra min/Annette