måndag 22 mars 2010

Jobbat




Japp idag så har man jobbat 10-19. Kulig dag. Började oroväckande med en studiedag i Båstad och många knottar trilla in. Ringde in Sahra...Vilket vi kom på sen att vi hade faktiskt klarat det ändå. Men men det är ju inte så himla lätt att veta alltid.
Haft en bra dag idag.
Älskling hämtade mej efter jobb :) Sen på kvällen kom Mats över och drack lite kaffe och snacka skit samt glodde lite tv. Alltid trevligt!
Det händer inte så mycket när man jobbar hela dagen så där. Jag har iallafall kul på mitt arbete med mina kollegor :)
Nu är det kväll och Sanna får snart tänka på att gå och nanna sig.
Ha det bäst alla
krammen på er.

1 kommentar:

Karolinssida sa...

Jag tror säkert ditt jobb är roligt... Men hur ni kan jobba så i det sorlet och ljudet dag in och dag ut... Tycker jag är helt slut i huvudet efter bara några timmar på BF... Ha det så bra!!!