lördag 20 mars 2010

Har gått i syrrans fotspår :)

Hej allesammans ( om det nu är så att det fortfarande är nån som tittar in här)
Livet rullar på här hos oss. Med det sedvanliga, jobb, fritidsaktiviteter och dylikt.
Vi har det bra, man ska inte klaga!
Våren är på gång, det är ju underbart :)

Jag har iallafall gjort som min syster. Jag har gått med i Buzzador. Attans trevligt det där.
Framför allt så blir kollegor och vänner glada när dom får prover att prova.

Denna gången fick jag buzza ut kattmat. PURINA ONE.




Det sägs att PURINA ONE ska stärka kattens naturliga skyddssystem. Att våra små katter ska få friskare hud, klara ögon och en skinande päls. Dom små liven ska även bli mer alerta och energiska( kanske inte min kisse, det går undan här ändå (: )

Absolut värt att prova!!

Min pissenisse blev jätteförtjust i maten.
som så synes på bilden :)

Nu när vi har provat några dagar så tycker han fortfarande om den. Och det är ett gott tecken.


Det var allt för denna gången .

Ha det bäst alla.
kramen på er <3

1 kommentar:

Storstadslivet efter 40 sa...

Kul att se att du e tillbaks/ massa kramar från en seg syster =)