torsdag 27 november 2008

Halloj där ute i mörkret

Jodå jag lever i allra högsta grad. Jobbar lite mycket nu bara. Bytade ju helg så jag fick jobba 12 dagar i sträck istället. Tänkte att det kan ju inte vara så jobbigt. Men nu vet jag att det var jobbigt.
Mest har det varit jobb som har gällt. Men förra helgen så fick det plats lite god dricka och en massa sång i mitt schema också. Tack för en härlig kväll fam.Hedstigen! Mådde kanske inte så kanon dagen efter på jobb, men men.

Hann med Scrapperits cc gjorde jag också, iallafall några utmaningar.

här är Marion när hon rockar loss i vardagsrummet. Man skulle inspireras av deras logga.
Nöjd är jag!

nästa var en skiss och då passade jag på att scrappa mig själv. Har börjat acceptera att även jag måste vara med i albumet nån gång.=)


Tredje var att vi skulle inspireras av tv:s testbild. Denna bjuder jag definitiv på. Även ett foto på mig. En underbart roligt Halloween fest hos min syster för några år sen. Ibland kan man bli så där trött bara.....
nummer fyra: Ytterligare en med Marion. jag har scrappat detta foto innan. I love it!! Det var en


freestyle utmaning.Tror inte att jag har freestylat innan. Men jag är väldigt väldigt nöjd med min Lo iallafall.
Sist ut är ett litet julkort i sin enkelhet.
Och nä jag vann inte nåt. Men det var kul att få skapa så mycket. Härligt härligt.

Imorgon så är det dags för Marion att ha uppvisning. Det blir dans och sång för hela slanten. Ska bli kul att se faktiskt. Sen är det två härliga lediga dagar, som borde bestå av lite städ och sånt där ni vet....
Jaja vi får väl se vad som händer...

Har ni ändå läst ända hit så skriv en rad när ni hälsar på här.

Ha det gott allihopa.
Kram Sanna









































5 kommentarer:

Pia sa...

finfina grejjer vännen!!

Karolinssida sa...

Superfina Los... och julkortet är ju hur gulligt som helst... Gillar verkligen lilla pigelkotten...
Mitt rekord är oxå 12 arbetsdagr i sträck och det är INTE nån lek kan jag intyga...

Anonym sa...

Halloj vännen jag tackar också för en super trevlig kväll tyvärr blev inte dagen efter lika trevlig men men det blir bättre den 12 ; ). kramizar

Monika sa...

Vilka härliga alster!
JAg gillar speciellt den med tv:s testbild. Tänk att något så trist kan inspirera till så bra!

Vixen sa...

Jättefina alster! Jag brukar itne vinna men säger som du att jag har ju fått massa gjort i alla fall och det tycker jag är en bra vinst i sig :)