fredag 14 november 2008

Två alster


japp. Nu har man varit en sväng på jobb, burit upp all tvätten och suttit en hel del vid datorn utan att göra det man skulle. Det vill säga fixa med bilderna så man hade nåt att visa...
Jaja. Här är iallafall två alster som jag har gjort.
Jag skickade in en skiss med två tillhörande alster till Scrappat. Nu ska det bli kul och se om det är nån som har lust att scrappa min skiss.

Men jag ska försöka fixa in dom andra bilderna så fort som möjligt.
Det är bland annat ett minialbum som jag är fruktansvärt nöjd med.

Skriv en rad när du ändå är här.
Kram på er Alla.
Sanna




3 kommentarer:

bitte71 sa...

Jättesnyggt: gillar verkligen de rivna hörnen- det blir så snygg effekt!

Pia sa...

jättefina alster vännen!

www.mariante.se sa...

Stämpelbodens DT var här å spanade!
Kolla in vår inspirationsblogg om du vill veta vad vi spanar efter...
http://stampelbodens.blogg.se/
Kram Mariante

pssst...nya stämplar släpptes idag!