fredag 14 november 2008

Har skapat massor!!

Halloj där!
Jodå jag har varit tyst ett tag här. Men jag har ju ändå skapat en del.
Ja...jag lovar att jag ska visa det också. Ska bara fixa till bilderna först!!
Annars har veckan varit ganska lugn. Förra helgen hade vi vårt "husband" Tjingeling hos oss på jobb. Såå trevligt att träffa dom igen. Nu skulle jag ju inte jobba den helgen med åkte dit ändå. Påminn mig nästa gång att man kan inte bara åka till jobb och tro att man är ledig. För den tanken finns inte hos många av mina kollegor!! Så trist!
Men det positiva var att Marion fick stämt sin gitarr och dom visade henne lite nytt. Och ni kan tro att hon spelade på gitarren hela dagen sen. Härligt med dessa musikaliska barn.
Nu är jag ledig hela helgen som står inför dörren och nej...jag ska inte förbi jobbet. Jo förresten en liten stund idag. Måste ta en sådan tråkig diskussion med en som inte skött sitt jobb. Usch vad tråkigt =(
Annars är det mest lugn och ro i helgen som gäller. Man går ju på en 12 dagars runda sen.

Nu ska jag fixa med lite bilder här.
Ses sen
Kram Sanna

2 kommentarer:

Pia sa...

usch för sådana som inte förstår att man är ledig...

Anonym sa...

Du hjälper mer än gärna till för det är skönt att känna sig behövd :-) Men jag bär ingen skuld till detta iaf :-)

Neeej vad tråkigt att ta en sådan diskussion, dock blir jag lite nyfiken som vanligt *blink blink*

Ha det gott vännen så ses vi på Lördag :-)