söndag 16 november 2008

minialbum

hej hej
Här kommer lite bilder på mitt minialbum som jag är supernöjd med. Dom som fick det är också supernöjda=)
Jag har gjort allt själv ryggar, stansat ut blad och bundit ihop med band.
Lagom dekorerade sidor med clips som ägarna själva kan sätta in sina foton.
Ett litet kärlekscitat på varje uppslag, det är ju trevligt.
Har lite annat också att visa.
Har ju cybercroppat en del i helgen. Men det kommer!!
Annars har det varit en helg i lugnets tecken. Det är ju skönt det med. Man ska inte ta ut sig.
Idag så var jag och familjen en sväng hos min syster, det är ju inte varje dag man träffas så man får ta vara på tillfällena. Gott kaffe och gott sällskap.Nu ska jag kasta mig på soffan ett tag!




Skriv gärna en rad när ni tittar in.

kram Sanna







5 kommentarer:

Karolinssida sa...

Superfint... Vem skulle inte bli glad för en sån fin bok, kan knappt bli mer kärlek...

Ha det bra!!
// Karolin

Sonja sa...

Du är verkligen duktig, så fin den blev:)
Själv hann jag inte med ett smack av CC i helgen, men men...:)

Kram Sonja

lillis70 sa...

Fattar varför du är nöjd! Den är jätte söt.
Hittar mycket fint i din blogg, jätte kul!

Anonym sa...

Superfin
Mvh
Ingela
http://coelogyne.blogg.se/

Ulle sa...

Vilket läckert album!