måndag 9 maj 2011

Blir snart idiot!!

Har en uppgift i Svenska B som ska vara inlämnad på fredag..senast!Och jag har verkligen kört fast. Ska skriva om minst 2 kvinnliga författare och jämföra under vilka förhållande dessa kunnat skriva och hur de bemöttes. Har hittat vilka 2 jag vill jämföra, men hittar banne mej inte någon information!!! Ja lite har jag ju hittat men behöver mer. Det ska resulterar i ett talmanus och talet ska vara i 3-5 mminuter! HJÄLP säger jag bara. Har kompletteringar som jag tror är klara för inlämningar som ska in. Har prov i Svenskan på fredag. Som grädde på moset så har jag en hel del i Företagsekonomin också. Skulle behöva några extra timmar dessa dygn!
Att sedan sitta inne och leta information på datorn när solen skiner och det är varmt ute...det gör ju inte det direkt roligare precis. men men....Sluta nu gnäll Sanna och sätt fart i stället.
Om det är någon som läser detta så tipsa gärna om sidor. Annars får jag vänta till "min" lärare har kommit hem från sitt jobb.
Ha det gott alla
kram Sanna

Inga kommentarer: