måndag 2 maj 2011

Vill bara berätta.

hej omvärlden.
Jodå jag lever :)
Det står inte speciellt stilla här. Man försöker hinna med så mycket man bara kan.
Jag har slutat jobba och fokuserar på att plugga ekonomiämnen. Hoppas på att kunna bli något inom det yrket. Det var det jag vill när jag slutade nian. Men betygen räckte liksom inte till...sen fick jag en idé om att jag skulle utveckla mitt matintresse och utbilda mej till kock. Ett underbart yrke, men nu har jag tagit mej i kragen och gör det jag ville från början.
Har pluggat på en del ämnen redan och nu läser jag Företagsekonomi B och Svenska B. Det rullar på rätt hyfsat tycker jag.
Men man börjar känna behovet av att jobba lite igen. Har slängt ut ett par ansökningar så får vi se vad det leder till :)
Annars så är allt som vanligt här hemma.
Ska försöka skriva lite oftare nu när man är hemma lite mer.
Ha det gott alla.
kram
Sanna

2 kommentarer:

Pia sa...

kul att se att du "lever" :-) Hoppas det går bra med pluggandet. Massor med kramar till dig!

Anonym sa...

åh kolla du rör ju på dig=)...härligt o se dig ...
lycka till med pluggandet

Ologgad Ejris