söndag 8 maj 2011

nu är dagen slut!



Japp nu är det snart natti natti här hemma hos oss. Haft en underbar dag som började med sovmorgon :) Sen var det en runda i kollen och grejade, det är härligt att vara där :) Sen hem en snabb sväng för lite kaffe och vila innan jag mötte upp Mats och Filip. Iväg till matchen. Härligt väder att sitta, även om jag inte satt så mycket, och titta på match. Fick en del foton på matchen. Underbart stolt är jag över min dotter som gjorde sin första hela match som målis :) Stolt man är! Hon var jätteduktig och det var inte bara jag som tyckte det.

Kvällen avslutades här hemma hos oss med lite god dricka och lördagsgott. Och lite film på det. Mysigt. Saknade dock min man i detta.. men han kommer hem imorron :)

Natti natti alla.

kram Sanna



Inga kommentarer: